niedziela, 27 września 2009

30 Bieg "DOLINĄ DOLNEJ ODRY" GRYFINO - GARTZ

Ja już się zapisałem, emailowo. Do zobaczenia tam.

Zgłoszenia - do 28 września 2009 r. na adres MOS Gryfino (list, telefon, fax, e-mail). Prosimy podać imię i nazwisko, datę urodzenia oraz miejscowość/klub np. KB Hermes Gryfino.
- Opłata startowa - 20 zł - płatne w dniu biegu przy weryfikacji (z opłaty startowej zwolnieni są zawodnicy startujący w kat. I)
- Za zgłoszenia w dniu biegu pobieramy podwójną opłatę w wysokości 40 zł.

KONTAKT Z ORGANIZATOREM: -MOS Gryfino, ul. Iwaszkiewicza 70, 74-101 Gryfino
tel/fax 091 415 16 58
e-mail mosgryfino@kki.pl

3 komentarze:

  1. Czy jest jakas mapa tej trasy ???

    J

    OdpowiedzUsuń
  2. Mapy nie widziałem nigdzie. Ale dostałem dziś odpowiedź:
    >>Zgłoszenie zostało przyjęte. Po zakończeniu biegu do Gryfina będzie jechał autokar.<<

    Czyli powinno być OK.
    A

    OdpowiedzUsuń
  3. Też dostałem. Ale nie znamy trasy i boje się, że się pogubimy prowadząc :)

    OdpowiedzUsuń