poniedziałek, 8 lipca 2013

MT

U mnie weekend na sportowo:w sobote wykręcilem II miejsce w swojej kategorii w Maratonie Rowerowym w Przyjezierzu(piękne okolice ...)

A w niedzielę moja Majeczka wygrała regaty żeglarskie,ktore się odbywały w sobotę i niedzielę na Miedwiu.


Wyniki w klasie Optimist – Młodsi:
1 miejsce Cackowska Maja – Centrum Żeglarskie Szczecin,
2 miejsce Piskorz Oskar – Centrum Żeglarskie Szczecin,
3 miejsce Przytuła Igor – Młodzieżowy Dom Kultury Stargard.
                                             Ze sportowym pozdrowieniem MT








1 komentarz:

  1. Robert, gratulacje tego II miejsca, zazdroszczę ci.
    A co do bloga, możesz się zalogować (w prawym górnym rogu) emailem i hasłem, które masz ustawione w telefonie, na GMail. A potem się zobaczy co dalej. Możesz mi przysłać na priv ten email, to cię dodam do autorów bloga.
    Nie przyjmowało tych zdjęć bo za duże. Zmniejszyłem.

    OdpowiedzUsuń