niedziela, 2 września 2012

2012.09.02 - MTB

W piękny niedzielny poranek, jeszcze z chuchem woniącym czosnkiem i alkoholem po wczorajszej imprezie,  Wojtek, Robert, Mirek i ja spotkaliśmy się na ruinkach, aby wyruszyć na podbój nieznanych ziem w okolicach Szczecina. Udało się. Wprawdzie mapka jest w DWÓCH  CZĘŚCIACH, ale jest kompletna. 
Fotki również, udały się. Oto.
Upadki zdarzały się, wszystkim, ale na zdjęciu złapałem tylko Wojtka, wyjątkowo malowniczo rozłożonego na gałęziach. Natknęliśmy się też (ba, przejechaliśmy przez) dziwny teren z jakimiś zabudowaniami i ogromną rampą z piachu, w okolicach Sławoszewa. WTF? No i super-kulturalna kawka w Bartoszewie, co za odmiana po wczorajszym ordynarnym chlańsku ;)
Na przyszłą niedzielę jedziemy na występy w Puszczy Bukowej. Proponuję zacząć wcześnie i nie kończyć przed 11:00.




















2 komentarze:

  1. Podobało mi się ten powrót do korzeni. W najbliższą niedzielę góry Bukowe. Nawet nie będziemy sprawdzali prognozy pogody. Na miejscu proponuję spotkać się o 7. Miejsce docelowe - do ustalenia.

    OdpowiedzUsuń
  2. Mi pasuje w 100%, ale będę musiał się z kimś zabrać autem bo mi Kaśka zabiera na weekend. Mirek?
    MTB tak mi posmakowało, że dziś po 20:00 pojechałem do lasu. Ciemno jak w... wiecie, gdzie, jechałem z lampą, ale, co dziwne, zjazdy i podjazdy nie wydawały się tak strome jak w dzień. No i poćwiczyłem orientację na starych ścieżkach. Mapka tu: http://www.endomondo.com/workouts/88431830

    OdpowiedzUsuń