środa, 6 lipca 2011

2011 07 06 - dalej cisza

Jakoś nikt się nie kwapi czegokolwiek napisać, a przypuszczam, że i tak każdy sobie po cichu biega. I tak na przykład Mirek wczoraj wieczorem pobiegł jeziorko, nic się nigdzie nie chwaląc, dzień wcześniej też coś biegał w lesie. Uprzejmie donoszę o tym.
Natomiast ja wczoraj pojeździłem na rowerze, a dziś biegałem 11km, ale wszystko mi z jakimś trudem wielkim przychodzi, szczególnie końcówki, ledwo biegnę, wczoraj ledwo utrzymywałem kierownicę. Na szczęście przynajmniej tempo jest przyzwoite, jak na takie samopoczucie.
Jestem otwarty na bieganie jutro rano (albo wieczorem). W piątek wyjeżdżam znów i nie będzie mnie trochę, więc będę biegał na własną rękę, hehe.
A.

5 komentarzy:

  1. Podobnie jak wczoraj i przedwczoraj biegniemy dzis o 19.30. Spotykamy sie w krzakach. Jak sadze po wczorajszym jeziorku, dzis bedziemy latac po chaszczach. Zaloz dlugie spodnie.

    J

    OdpowiedzUsuń
  2. No nie, dziś nie przyjdę. A co z jutrem?

    OdpowiedzUsuń
  3. Nie wiem. MPG chyba nie bedzie, ale nie wiem dokladnie. Wstepnie mozemy sie umowic na 6.30

    J

    OdpowiedzUsuń
  4. Chetnie umówie sie na przyszły tydzien, najlepiej krzaki , brakuje mi takiego treningu raz w tygodniu. Aktualnie trening mam taki..wt, sr, czw, pt, sb, w tym czw.interwały na stadionie 5*1000m, a sb. 17km, pn,czw. rano dodatkowo zapisałam sie na step and shape:) Zobacze co bedzie ze man sie działo jak sobie to dołoże, ale generalnie mam ochote na urozmaicenie. Zmieniajac temat , czy ktos jest chętny na Półmaraton Gryfa 29 sierpień

    OdpowiedzUsuń
  5. Zaprszam na warsztaty pływackie metodą total immersion, warsztaty II stopnia z kraula i grzbiet, cena promocyjna tylko 240 zł, warsztaty odbędą sie w Szczecinie w dniach 23 i 24 lipca, ale można je przelożyć na 30-31, serdecznie zapraszam,
    kontakt: 510-155-567
    totalimmersion@o2.pl
    total-immersion.pl

    OdpowiedzUsuń