wtorek, 17 lipca 2012

basen

Idzie ktoś jutro na basen o 7.00 ?
 
J

13 komentarzy:

  1. Jeśli będę to na pewno wcześniej, pływanie jest do 7.45, a ja nie wyrobię z dystansem :) Dzisiaj po pracy chcę pobiec. Mam zamiar dobiec do stadionu przy Sportowej i zrobić tam interwały, albo podbiegi.. cokolwiek :) Mam nadzieje że jest ogólnie dostępny.

    OdpowiedzUsuń
  2. Pływanie jest cały dzien - nie ma klubów - sprawdzałem wczoraj. Ja planuje isc na 7.00.

    Ruszyły zapisy na maraton uznamski. Tanio i blisko. Tydzień po gryfie.
    http://maratonuznamski.pl/

    OdpowiedzUsuń
  3. Jak dziś uda mi sie pobiegać wieczorem to jutro powinienem być na basenie.

    We wczorajszym kurierze jest wzmianka o lokalnych ultramaratończykach, którzy zamierzają przebiec 42 maratony w 42 dni i już są po 22 maratonach, dzień po dniu!

    OdpowiedzUsuń
  4. No tego nie napisali ale pewnie gdzieś w necie znajdziesz info.

    OdpowiedzUsuń
  5. Nie wiem jak kto ale ja pływałam :). Po 7.00 było już mnóstwo ludzi. Chyba przesunę pływanie na 17.00

    OdpowiedzUsuń
  6. Przyszedłem chyba z 10 minut po 7.00. Bez przesady, nie było wcale źle. Wojtek , ja i jeszcze dwie osoby na torze. Luzik.

    Ale co ciekawe, jak wychodziłem z wody kilka minut po 8.00, to w całym basenie taplały się może 3 osoby. Można więc pospać godzinke dłużej i chodzić na 8.00.

    OdpowiedzUsuń
  7. No nie wiem, może się czepiam :)Zaczęłam na pierwszym torze, tam dwie osoby w miarę pływające, potem doszło parę, mniej pływających. Przeszłam na drugi tor, tam ze trzy, potem doszło parę w tym potężna i wolna "żaka", wołałam za nią nie pływać, bo jej widok od tyłu mnie rozpraszał, a więc przeszłam na trzeci. Tam już nie zauważyłam ile osób, pewnie że trzy i w trakcie doszło 2 babki żabkopodobne.. Nom, ostatnie 4 baseny już odpuściłam.

    OdpowiedzUsuń
  8. Alina ale za wielorybami to ćwiczysz warunki ekstremalne, fala jak w morzu:), ja dziś z kolei łaptką parę razy dostałem od szaleńca, na szczęście szybko uciekł.
    Też już kombinuję, co by chodzić na 7.15 -7.30, bo faktycznie po 8 jest luz blus

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. He-he:) Też kiedyś oberwałam "łapką". Powiem że pływak był silny, zobaczyłam gwiazdy :))) A kiedy jakieś bieganie planujecie?

      Usuń
  9. Jutro biegam albo z domu albo las , w zależności czy od deklaracji MPG e ale w tej sprawie komunikat będzie później

    OdpowiedzUsuń