poniedziałek, 24 czerwca 2013

2013.06.22 - Jarek 40

Na razie tylko fotki, TUTAJ.

7 komentarzy:

  1. Fajne foty.
    Skarpety przebiegane raz 15km i raz 40km. nadają się. Dzięki.

    OdpowiedzUsuń
  2. Jarek, dzięki za imprezę. Ubawiliśmy się po pachy. xbox był strzałem w 10 dosłownie i w przenośni. MPG

    OdpowiedzUsuń
  3. A dla mnie nawet strzalem w 50 (zdarzylo sie pare razy ),dzieki imprezie u Jarka przekonalem sie (w koncu) do xboksa)...,Dzieki!
    MT

    OdpowiedzUsuń
  4. Urodzinki bardzo udane ale i kulturalne, choć nie wiem co się działo po moim wyjściu:), na biegu .... z xbox Mirek tak wysoko nogi zadzierał:).

    OdpowiedzUsuń
  5. Ja jeszcze z innej bajki...Adas czy juz Cie poskladali?!,sa fajne foty z wyscigu...,
    tak czy siak szybkiego powrotu do zdrowia!!!

    OdpowiedzUsuń
  6. Nie chwaliłem się bo nie ma czym: na 3-wieżach XC upadłem na zjeździe łamiąc obojczyk. W czwartek mam być operowany i wtedy będzie wiadomo ile mi tygodni zajmie rekonwalescencja.
    Trzymajcie kciuki, odezwę się jeszcze.

    OdpowiedzUsuń
  7. No to ładnie Adam, chyba byłeś jeszcze po imprezie a na poważnie to nie wiem jak to się stało, bo nie widziałem Ciebie jeszcze spadającego z roweru.
    To kuruj się szybko.

    OdpowiedzUsuń