poniedziałek, 24 czerwca 2013

2013.06.22 - xbox games







4 komentarze:

  1. Poszło ...

    Ponoć co raz zostanie umieszczone w sieci zostaje już w niej na zawsze. Dlaczego tylko Adam YMCA trwa aż 3 minuty.

    A Wojtek jak zwykle gra czysto ;-)

    OdpowiedzUsuń
  2. Super! Uśmiałam się!!!!!!!!!!!!!!! :)))
    Część chłopaki, dopiero dzisiaj mam normalne połączenie. Pozdrawiam was gorąco z Hamburgu.
    Szybki wyjazd, do ostatniego nie wiedziałam kiedy wyjeżdżam. Więc w sobotę telefon, rano w niedziele wyjazd. Teraz szkolę niemiecki, pracuję i oczywiście biegam! Wzdłuż Elby, ładne widoki. Ale i tak za wami tęsknie!

    OdpowiedzUsuń
  3. Oj Alina ....., a myśmy szykowali imprezę z okazji twojego wyjazdu do niemiec ale dopiero na koniec 2014 a Ty tak nagle bez pożegnania. Miałaś jechać na wschód a pojechałaś na zachód. Wojtek zawsze coś podejrzewał i chyb miał rację ;-). No szkoda że Cię nie było na imprezie u Jarka. I Wiktor by się ubawił i Ciebie moglibyśmy obejrzeć w tańcach na xbox. No ale widać tak musiało być. Chociaż dobrze Ci tam na wygnaniu? Pozdrawiamy i czekamy na Podbórzańskiej jutro o 6:30. MPG

    OdpowiedzUsuń
  4. Na wygnaniu jak to na wygnaniu :)))
    Własnie do ostatniego nie miałam pewności czy wyjadę. Nie chciałam robić "afery" :) Impreza będzie z okazji powrotu :) Wkrótce wracam. Ale nie jutro!

    OdpowiedzUsuń