niedziela, 7 sierpnia 2011

06-08-11; MARATON MTB WOKÓŁ MIEDWIA

Przy pieknej pogodzie pościgalismy się na góralach z Robertem wokół Miedwia, chociaż bardziej pasowałoby, że MT pościgał się (99 w klasyfikacji ogólnej na 654 ludzi i 19 w M40 na 109), ja raczej bardziej rekreacyjnie (171 w klasyfikacji ogólnej i 33 w M40), choć przejazd zaliczam do udanych - żadnego upadku i kontuzji. MT ponoc sobie fiknął gdzieś na piasku pod koniec. Średnia prędkość MT 28,5 km/h robi wrażenie!
Trasa dość płaska, z kilkoma wiekszymi podjazami, które właziły w nogi w drugiej połówie trasy. Od poczatku kategoria M40 nadała szalone tempo, do 12 km to było non stop 35 - 40 km /h a potem niewiele słabło, naprawde trudno było mi utrzymać się w zwartej grupie, kilka groźnych sytuacji i jedna widziana przewrotka na asfalcie, na szczeście bez nas.
Mnie wiecej do połowy utrzymywałem się jeszcze w grupie a po zatrzymaniu się na punkcie żywieniowym drugą część juz jechałem luźniej, łapiąc się od czasu do czasu na jakaś grupkę.

Wyniki tutaj,
http://www.timepro.pl/liv/n043/index.php?site=results&dys=glowny&gen=O
zdjęcia może jutro uda się wkleić

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz