wtorek, 8 marca 2011

2011 03 08 - piątka i siedem wałków

Podobno krótkie, a intensywne ćwiczenia mają taką samą, albo większą, wartość zdrowotną, sportową, kaloriopalną, co ćwiczenia długie i jednostajne. Idąc tym tropem, staram się wprowadzać interwałki, jak zresztą wiecei. Dziś, mam odczyt z dwóch gpsów, tym razem Cardiotrainer łaskawie działał. Muszę przyznać, że gps w Garminie jest solidny: szybko łapie fixa i trzyma, podczas gdy mój na Androidzie grymasi. Tu pozdrowienia dla kolegi BBLa, który kupuje ode mnie tego Garmina ;)
Mapa z Garmina, mapa z Cardiotrainera
Jutro dyszka na Andersena.
A.

2 komentarze:

  1. Ja dziś też interwały robiłem - wypuszczałem mpg i grubego przodem a potem ich dochodziłem i to z jaka lekkością:)

    ps. Adam napisz mi jeszcze jak Ty wklejasz ten odczyt z garmina?

    OdpowiedzUsuń
  2. Wchodzisz na stronę z pojedynczym ćwiczeniem i kopiujesz do schowka adres strony (z paska adresu http://.......), potem wklejasz do wiadomości, czy komentarza.

    OdpowiedzUsuń