sobota, 18 lutego 2012

2012.02.18-duza chmura

Mały deszcz. Niby Wojtek i Mirek się zapowiadali, a biegałem sam. Wprawdzie Wojtek ponoć biegał też sam z domu, ale spóźnił się, więc się nie spotkaliśmy. Moja trasa taka: http://www.endomondo.com/workouts/38373565 Fotki poniżej. Jestem zadowolony z biegu, bo mimo długich przerw nie musiałem stawać. Wolno, bo wolno, ale dobiegłem do końca. Nawet pod górkę Adama dałem radę.
Jutro zastanawiam się nad rowerem. Może by pojeździć półtorej godzinki na MTB?



2 komentarze:

  1. Oj Adaś wiedziałeś że mnie nie będzie. No nie mogłem. BBL do mnie dzwonił około 8 więc może i on chciał być - chyba faktycznie wiosna. BBL namawiał na rajd na orientację (Włóczykij 2012), sprawdzałem ale nie ma już miejsc - szkoda, namawiałbym szanownych kolegów z forum. Tymczasem pozdrawiam, Mirek

    OdpowiedzUsuń
  2. MTB jutro nie wypali bo w lesie jest duuuzo blota,MTB tak ale na szosie 10.00 Glebokie...:)
    MT

    OdpowiedzUsuń