poniedziałek, 2 sierpnia 2010

weekendowe zmagania

Zasmakowalem atmosfery letniego nadmorskiego kurortu. Bedac w Kolobrzegu wybrałem się na dwie wieczorme przebieżki przecinając nadmorskie promenady, parkowe aleje i nowe nadmorskie ścieżki rowerowe. Srodek lata, Kołobrzeg tetni zyciem, atmosfera niepowtarzalna. Ludzi całe mnostwo wszystko pootwierane i rozświetlone, do tego aura lata w pełni no i oczywiscie te zachody słońca "topiącego" sie w morzu. Udalo mi sie zrealizowac wszystkiego zamierzenia. Pobieglem dwa razy po 15 - 16 km i dwa razy bylem na basenie (100x). Na koniec umowilem sie z trenerem na przyszly wekend na indywidualna nauke plywania - sam jestem ciekaw co z tego wyjdzie. Na deser wczoraj przejechale trase PL-RFN. Czas niezly bo: 1h 51min. Jechalo sie swietnie choc nie nie bylo sie na kim podciagac. Jadac w 3 powinnismy zejsc na 1h 45 min.
 
Dzis z MPG spacer biegowy i relacja z weekendowych zmagan Wojtka i Mirka.
Dzis moze jeszcze basen? Kto chetny?
 
Jutro rano jade jeszcze raz te sama trasa rowerem. Zejde ponizej 1h 50 min. Kto jedzie???
 
Sroda cross 6.30 petla podborzanska.
 
J

2 komentarze:

  1. Basen, jak dam radę, chętnie pojadę, daj znać, która godzina wchodzi w grę.
    Poranny rower jeszcze odpuszczę, obolały jestem, ale next time pojadę.

    OdpowiedzUsuń
  2. Na basenie bylem wczesniej bo zgasl prad w biurze na caly dzien. Zasiedzialem sie tam ladnie. Dzis poranny deszczyk zniechecil mnie do wyjscia z domu. Wiec dzis nie jade na basen.

    najblizsze plany:

    dzis (wtorek) wieczor 20.00 bieganie
    sroda rano 5.30 rower (PL-RFN)
    sroda wieczor 20.00 basen gryfino

    Jesli ktos sie pisze na to, to dzwonic lub smsowac bo mam ograniczony dostep do sieci!!!]

    J

    OdpowiedzUsuń