czwartek, 2 czerwca 2011

2 VI 11

10 lasem przy domu.
A wy leniwe cioty co ?
 
J

11 komentarzy:

  1. Pieknie, gratuluję. Masz racje jezeli chodzi o "leniwe" :)oczywiscie mowa o mnie samej. Nie wiem co sie ze mna dzieje ale od wczoraj mam takiego lenia ze nie mam siły na nic i mam wyrzuty. Jutro biegam. Od przyszłego tygodnia plan treningowy. Planuje równiez basen bo mam wrazenie ze puchne.

    OdpowiedzUsuń
  2. A bujaj się po tym lesie, hehe. Ja jestem uziemiony w chacie co rano, ale jutro biegam.

    OdpowiedzUsuń
  3. Wojtek od dwóch dni próbuje ze mnie zrobić zawodnika kompletnego (szampiona) do 6tego kilometra myślałem że to może się uda ale potem rozjechało się moje wyobrażenie o sobie ze stanem faktycznym. Wojtek próbuje mnie namówić na większe rozwarcie ud a ja czuję że już rodzę i mam chyba z 8 cm rozwarcia - więcej nie dam rady. Treningi są bardzo ciekawe, Wojtek mniej - coraz bardziej przypomina ojca Radwańskiej - co zrobić taki los. MPG
    Ps. jutro wyjeżdżam i nie ma mnie aż do niedzielo.

    OdpowiedzUsuń
  4. Krzaki extremalne. Jutro 6.00 Glebokie. Ma ktos chec?

    J

    OdpowiedzUsuń
  5. Prawda Mirek, jeszcze takiego rozwarcia ud nie widziałem:), idziesz jak torpeda i masz pięknie falujący brzuch:). Poboba mi się ta zmiksowana jedynka.

    W krzaki juz nie wchodzę, kleszcze mnie zeżrą - przedwczoraj przeprowadziłem eksterminację drugiego gada.
    Jutro spróbuję zmusić sie na basen na 7.
    Na weekend moze jakiś rower?

    OdpowiedzUsuń
  6. Krzaki extremalne? OK. 6:00, Głębokie.

    OdpowiedzUsuń
  7. W medycynie znane i stosowane jest tzw nacięcie. Odrobina przyjemnosci dla Wojtka i jaka swoboda ruchu dla MPG.

    Musisz Wojtek biegac w piance neoprenowej najlepiej 5mm wtedy zaden kleszcz Cie nie dopadnie.

    Wyspij sie Adam dobrze. Jutro godzina mocnego crossa.

    J

    OdpowiedzUsuń
  8. Dodam jeszcze że z tym rozwarciem polecieliśmy 11km ze średnim tempem 5:31 co, jak dla mnie, potwierdzam umiejętności (trenerskie) Wojtka
    oto dowód:
    http://www.endomondo.com/workouts/lLvZvkgocsg

    PS. Adam - fajny program nawet chyba lepszy niż cardio
    MPG

    OdpowiedzUsuń
  9. No srednia imponujaca. Ale nie ma sie co lamac tylko trzeba sie brac do roboty.

    J

    OdpowiedzUsuń
  10. Endomondo rzeczywiście fajne, sprawdzę sobie niedługo, a jak wyjdzie Sports Tracker (dawniej Nokia) to zdecyduję się.

    OdpowiedzUsuń