poniedziałek, 18 października 2010

18 10 10 BASEN

"Ktoś" chyba wiedział, że wczoraj zmarzliśmy i woda dziś była bardzo ciepła.
Takiej jeszcze nigdy nie było. Cieplejsza niż w Gryfinie. Ponoc od tej pory na weekendy taka będzie, a co za tym idzie w pon jeszcze tez. No i mam nadzieje ze jutro tez bedzie jeszcze ciepelko. Pływalismy sobie z Adamem. Nie chcialo mi sie cwiczyc. Adas dzielnie cwiczyl, machal raz nogami, raz jedna, reka raz druga. Chlopak plywa bardzo ladnie i prawie wcale nie chlapie. A ja chyba odpuszcze na jakis czas nawroty. Najpierw naucze sie plywac.
 
Adam dawaj linka do totala, moze zapiszemy sie z Wojtkiem na kurs.
 
J.

2 komentarze:

  1. Znalazlem info. 13-14 XI. Mam wtedy wyjazd, wiec nie ma opcji.

    OdpowiedzUsuń
  2. Linek do programu warsztatów tu: http://www.ti-europe.com/warsztaty.php
    Ja najpierw się wymoczyłem w basenie, przy ciepłej wodzie chyba się wymyłem dokładnie, więc wykorzystałem to i poszedłem do lekarzy dać się wykrwawić. Udało się i jestem teraz lżejszy o pół kilo pewnie.
    http://img.ly/system/uploads/000/541/141/large_DSC01006.JPG?1287397259
    Jutro odpoczynek, w środę może poruszam kulasy i pobiegam ździebko.

    OdpowiedzUsuń