środa, 9 lutego 2011

NR STARTOWY 802 ...

... będę miał na klacie już 3 kwietnia na półmaratonie w Poznaniu.
Opłata startowa 4 dychy. Adam będziesz? Wojtka nie pytam, bo na samo hasło Poznań lub Ikea toczy pianę z ust :)
 
Dziś dopakowałem jeszcze 2km (40 x 50m) na nowym WDSie.
Jutro lecimy o 6.30 z Podbórzańskiej. Od niepamiętnych czasów w pełnym składzie więc będzie wesoło.
Kto wie, może skłoni nas to do częstszych takich akcji.
 
Tymczasem chciałem oznajmić, że zostaje sam na ferie i nadchodzi niepowtarzalna okazja zorganizowania "balu sportowca" (tylko dla czlonków klubu, zadnych bab ani dzieciarow) u mnie na wsi. Program minimum to projekcja filmu (moze byc Podziemny Krąg, Monsunowe wesele, Star Wars lub kazdy inny) no i skucie sie rzecz jasna.
 
Spania jest dosc dla wszystkich. Prosze o odzew.
 
J

2 komentarze:

  1. Jestem za balem sportowaca, tylko oby na zapowiedziach się nie skończyło, jak to bywało:)
    Już teraz można zaproponować jakiś harmonogram. Jakby co u mnie też jest miejsce a i do miasta bliżej, gdyby była taka potrzeba

    OdpowiedzUsuń
  2. Jestem za. Dziewczyny wyjeżdżają na drugi tydzień ferii (po 21.02) więc widziałbym tą imprezę wtedy.

    OdpowiedzUsuń