środa, 28 września 2011

2011.09.28 - Głębokie ciemności II

Próbowałem 2 razy skomentować Adamowego posta i nie udało mi się, więc piszę własny.
Aż tak dramatycznie to chyba nie było. Godzina ciężka. Każdego dnia 5 minut po budziku dochodzę do siebie i zastanawiam się ile jeszcze wytrzymam. Ciemno i pusto, ale nie smutno. Pomimo niskiej temperatury (wg wskazań przyrzadów) było nam ciepło. Tempo narastające, pod koniec całkiem już niezłe. Ale i tak daleko od najlepszych wyników. Kontuzje już ledwo odczuwalne. Na koniec rozciąganie. Trzeba pilnować tej gimnastyki.
 
O 10.00 pływałiśmy z MPG na WDS'ie. Pokonaliśmy po 2.100 m. Dziś pływało mi się z trochę mniejszym entuzjazmem niż wczoraj. Pobolewa mnie bark, nie wiem czy od pompek, czy od kraula. Może trochę za dużo tego wszystkiego.
 
Jutro jeżdżę rowerem, w piątek biegnę Głębokie - urząd - Głębokie. Na jutro umówiliśmy się z MPG na 12.00 na pływanie na WDS'ie.
 
Ustaliliśmy sobotniego crossa na 7.00. Będzie Adam, MPG, Grzesiek i ja. To skład potwierdzony i 100 procentowy. Wojtek przybywaj !
 
J

1 komentarz:

  1. Jarek (oraz inni, którzy jeszcze nie posiadają konta na blogspot.com)
    zarejestruj się na blogspot, będziesz mógł tworzyć posty w bardziej zaawansowany sposób, przy twoich komentarzach będzie twoja fotka profilowa (jeśli ją ustalisz).
    Po otwarciu strony z blogiem w prawym górnym rogu klikasz "ZALOGUJ", potem tworzysz sobie konto na gmail, i tym loginem i hasłem (np. czarek.jarecki@gmail.com i hasło 1234abcd) możesz logować się an bloggera, do konta gmail itd. Mirek już to wie, ale jeszcze musi wejść z tym na bloggera. Potem jak już zalogujesz się na stronie blogu, zostawiasz sobie to i w każdej chwili możesz utworzyć nowy post albo skomentować istniejący.

    OdpowiedzUsuń