czwartek, 31 grudnia 2009

31-12-2009; BBL, MM DWA ŚPIOCHY :)

Dziś nie miałem ochoty:) na samotne wejście do lasu, więc ostatni dzień
roku samotnie odbyłem nową trasę, dwie pętle drogą Szczecińska,
Podburzańska, Andersena. Ciężko się biegło, tempo słabiutkie - świński
truch x 1,5, czasy to dwa razy po 28 min, mam tylko nadzieję, że jedna
pętla ma więcej niż 5 km.
W

p.s.
Pewnie to jest jakoś w styczniu ale to na dziś ustliłem symboliczne
zakończyłem pierwszego roku w miarę systematycznego biegania, dziękuję
koledzy za wspólne treningi

----------------------------------------------------
Co sie stało z Puszkiem?
Zobacz zwiastun SHREKA 4.
http://klik.wp.pl/?adr=http%3A%2F%2Fcorto.www.wp.pl%2Fas%2Fshrek4-zwiastun.html&sid=941

2 komentarze:

  1. Ja mój rok zakończyłem 30.12.2009 (a nowy rozpocząłem 1.1.2010) dość mocno - ale o tym będzie inny post. Poznieważ prowadzę dzienniczek treningowy, w wersji bardzo uproszczonej, mogę wam przekazać, że przebiegłem w 2009 roku 1138km, w czasie 112h 13min, ze średnią prędkością 10,15km/h (może mi ktoś wymóżdży formułę do Excela do pokazania prędkości jako tempo "min/km"?). Najmniej biegałem w kwietniu - zaledwie 16km (chyba choroby i leczyłem kontuzję) a najwięcej w grudniu - 169km.
    W przyszłym roku postaram się poprawić.
    Składam również wielkie podziękowania za wspólne bieganie - jestem bardzo wdzięczny za pomoc, porady, żarty, wsparcie, a przede wszystkim za motywację do wsawania rano i przyjeżdżania na górkę, albo do wybiegania swojego. Do zobaczenia znów na trasie!
    A.

    OdpowiedzUsuń
  2. To trochę nabiegałeś, dzienniczek fajna sprawa. Mnie się zdawało, że ta Twoja nokia tracker rejestruje i tam masz dzienniczek?.
    Sam bym chętnie coś takiego prowadził ale musiałoby za mnie robić to urzadzenie :)
    W

    p.s. A wracając do przeliczników to nasz wilk morski Jarek, jest tu mistrzem, bo w pamięci przelicza , nawet po przecinku :)
    Ja się wspieram exelem i podam Ci wynik mojego pólmaratonu
    1. 21,1 km w czasie 1.40.15 co po przeliczeniu na sekundy dało 6015 sekund
    2. ilość sekund 6015 dzielisz na 21,1 km co daje 4,7511.... czyli biegłem 4 min i ... no właśnie
    3. Teraz wystaczy sprowadzić 0,7511... do wspólnego mianownika czyli przeliczyć z systemu dziesiętnego na minuty czyli 60 * 0,7511... co daje 45,071...
    4. Oznacza to, że biegłem średnio 4 min i 45 sek / 1km

    OdpowiedzUsuń