poniedziałek, 14 grudnia 2009

Gokarty - off-topic



Czołem. Niniejszym uprzejmię zapytuję, czy i kto byłby chętny na wypad na gokarty koło Ronda Hakkena, w hotelu Silver:http://www.silverhotel.pl/gokart.html?

10 min.jeżdżenia kosztuje 35zł (jeśli ktoś ma urodziny to 20zł).Ja jeździłem 10 minut, potem przerwa i następne 10 minut. Przerwa się przydaje, bo można trochę odpocząć, przemyśleć, obgadać.Ale znowu przy rezerwacjach grupowych (9 osób i więcej) 30 minut kosztuje 90zł od osoby. A 60 minut - 150zł.
Tylko na początek nie ma chyba co szaleć, lepiej zaczynać spokojnie.

No i jeszcze są takie promocje:
STUDENTS RIDE/studenci po okazaniu ważnej legitymacji studenckiej za bilet płacą 30 PLN - promocja obowiązuje na wyścigi do godziny 18.00
NAME PROMOTION/ kupując jednorazowo 3 bilety na to samo imię i nazwisko płacisz 90 PLN. Bilety są ważne tylko na konkretne wyścigi w bieżącym dniu
LAZY MONDAY/ W poniedziałki rezerwacje toru na wyłączność 10% taniej/
Posted by Picasa

5 komentarzy:

  1. Ja sie pisze,byle by termin pasowal...
    R

    OdpowiedzUsuń
  2. Ja się dołączę jak już będzie wiadomo kiedy jazda będzie
    W

    OdpowiedzUsuń
  3. A ja nie wiem czy sie dolacze.

    J

    OdpowiedzUsuń
  4. ja chętnie pojeżdżę, dajcie znać kiedy, tylko 19-26.12 mnie nie ma w S.
    Piotr

    OdpowiedzUsuń
  5. Napisałem tylko tak, żeby wysondować jakie macie nastawienie. Chyba w grę wchodziłyby tylko soboty i niedziele, co? Jakoś po południu? Może zebrałaby się grupa na 9 osób - mielibyśmy cały tor dla siebie?
    Popytajcie? U mnie w pracy ze 4 osoby by się znalazły.
    A.

    OdpowiedzUsuń