piątek, 18 czerwca 2010

2010 06 18 - woda i krew

Dziś z Jarkiem na dzień dobry napiliśmy się mnóstwo wody, i mieliśmy fantazję, żeby to zrobić przez nos. Jarek, słowo daję, chyba z 50 fikołków zrobił i pod koniec zaczęły mu się prostować. Początki zawsze są trudne, ale basen mi już po raz kolejny udowadnia, że trzeba wytrzymać i będzie dobrze.
Pamiętam jak najpierw pływałem 4 kraule, 1 żabka. Potem 9 krauli, 1 żabka. Potem Cały czas kraul. Potem dołożyliśmy oddech na obie strony. Potem jeszcze katorga z deską. No i wreszcie nawroty z fikołkiem. To jest to!

A po basenie, na rozluźnienie, oddanie krwi. hehe. Zdjęcie poniżej.
Na weekend się nie umawiam, bo jutro mało mam czasu rano, noga boli, a w niedzielę chętnie bym rower poruszał, ale muszę go dać do serwisu najpierw.
Więc nie wiem, tak szczerze.
A.

5 komentarzy:

  1. Mnie jakoś piątki nie wychodzą, chyba będzie to dla mnie dzień wolny.
    Champion jest znany z "zawziętości" do wszelkich ćwiczeń, podobnie jak Krwawy Adam , w systematycznym oddawaniu krwi, też miałem taki być ale zawsze coś... :)
    W tym mogę juz pomału konkurowć z MPG :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Bede utrwalal proste fikolki i ciwczyl nawroty do skutku. Nawet jesli trzeba bedzie wypic cala wode z basenu przez nos. Przez cale wakacje Wsm'ka bedzie nieczynna. Zostaje WDS, Gryfino i Police. Sprawdze te opcje w przyszłym tygodniu i podam na blogu. W weekend chetnie pojde na rower i raz na bieganie. Rower mam jeszcze na szczecinskiej wiec musialbym tam pojechac i zoastawic auto - nawet by pasowalo. Chetnie tez pobiegalby po gorkach. Wojtek zapytaj Majoneza i daj mi znac telefonicznie (brak netu na wsi) co w sobote i w niedziele. Mozemy tez oczywiscie spottkac sie na petli przy jeziorze i biegac tam po plaskim.

    OdpowiedzUsuń
  3. ok, później dam znać. MM ma chyba teściów u siebie ale upewnie się.

    OdpowiedzUsuń
  4. Zmienilem system pompowania, robie pompki i potem dwa dni przerwy. Czulem sie zmeczony z przerwa jednodniowa pomiedzy. Przypominialo mi sie cos o 72 godzinnej regeneracji miesni. Odnotowalem poprawe w samopoczuciu i ilosci powtorzen. Oczywiscie robie tylko czyste, techniczne powtorzenia, żadnych oszukanych półruchów.

    OdpowiedzUsuń
  5. prawie jak ... schwarzenegger :)

    OdpowiedzUsuń