środa, 21 kwietnia 2010

Workout Details - SportyPal

Workout Details - SportyPal

6 komentarzy:

  1. Adam, działa i to świetnie. Bardzo mi się podoba.MPG

    OdpowiedzUsuń
  2. W miarę. Brak mi trochę tempa w min/km, ale poza tym jest ok. Będę zmieniał telefon na nie-nokię i tamten SportsTracker pójdzie w odstwkę. Testuję inne rozwiązania. Ma być na Windows Mobile. Ktoś coś zna?

    A ty, Mirek, długo będziesz tak symulował? ;)

    OdpowiedzUsuń
  3. ?!,MPG-OPERACJA?!,czy mozna cos wiecej na ten temat?(pytam z troski i w kontekscie wyjazdu majowego i "wakacyjno-ukrainskiego"...)
    R

    OdpowiedzUsuń
  4. Wczoraj byłem u ortopedy (który mi to kolano robił ostatnio), na wstępie ściągnął mi 2 strzykawy płynu, potem zapytał czy jestem dorosły (w kontekście squasha) a ja się ucieszyłem że może tak młodo wyglądam :-) Mam już prześwietlenie , zmiany zwyrodnieniowe jak dwa lata temu, w kościach niewiele się zmieniło za to pewnie w chrząstkach coś mogło być. W czwartek coś będę wiedział (następna wizyta). Póki co jestem dobrej myśli, po ściągnięciu płynów jest lepiej (ale dalej coś nie tak). Zdecydowane zalecenie od ortopedy na przyszłość - co jakiś czas zastrzyki w kolano celem zwiększenia mazi w kolanie (nie mylić ze środkami zmniejszającymi stan zapalny). W razie czego wyjazd majowy zrobicie sami. Do Ukrainy może się wykuruję (a może kuracja nie będzie potrzebna). Wnioski dla innych (i dla mnie przed wszystkim)
    1. koniec ze squashem (choć kocham ten sport)
    2. rower jest najbardziej neutralny jeśli chodzi o stawy kolanowe
    3. nie bagatelizować kontuzji
    4. Najlepiej mieć zdrowe stawy!!!!
    5. Narty muszę przemyśleć (zwłaszcza te wyjazdy sportowe)
    MPG

    OdpowiedzUsuń
  5. Zredukowac wage ciala. Ponoc kazdy kilogram masy liczy sie x3 w uderzeniu na jedno kopyto podczas biegu. Zrzucajac 10kg (zalecenie Wojtka) zmniejszysz obciazenie dynamiczne o 30. No i ten squash, ciagla rotacja ...

    OdpowiedzUsuń