środa, 21 października 2009

POŚLIZGIEM PRZEZ 1

No i stało się.
 
Wyruszyliśmy około 6.13. Było trochę błota.
W związku z czym Mirek obiecuje opracowanie nowej trasy.
Wszyscy się zgadzamy i przypominamy tez o 8 km dwójce, która została wymyślona z tej właśnie przyczyny.
Teraz przypomina mi sie ze było cos takiego jak III. Ale potem chyba przeistoczyła sie w Górki i pojawiła sie w tym czasie II modyfikowana od tyłu ???
Tak czy owak III gdzieś przepadła.
 
Proszę tylko by dystans nowej trasy również nie przekroczył 8 km.
Wojtek odgraża się bieganiem z domu, w przerwach technicznych dopycha przysiady (cóż za forma).
 
Po dzisiejszym treningu już wiem (może trochę na wyrost sie podniecam) że tędy droga do powrotu na szczyt.
Pół godziny więcej spania, kilka minut mniej biegu i jaka różnica.
Jak powiedział Mirek, Wojtek przewidział to juz pół roku temu i dyplomatycznie czekał :).
Zobaczymy jak będzie dalej, wiem że czas na właściwe wnioski przyjdzie najwcześniej za 2 - 3 tygodnie
 
Wojtek musisz odnaleźć maskę, a jak nie to Ci ją odkupie albo zrobię sam.
Do pełni szczęścia brakuje mi tylko mantry nadawanej przez radio Erewan.
 
No i jeszcze złota myśl z dzisiejszego biegu - Adam prosimy o umieszczenie w kąciku.
 
" Mam głęboki oddech, wciągam i czuje w aż d...e."  Wojtek, fragment instrukcji oddychania w sportach wytrzymałościowych.
 
Jarek

4 komentarze:

  1. Oczywisćie powinno być:
    " Mam głęboki oddech, wciągam i czuje aż w d...e." Wojtek, fragment instrukcji oddychania w sportach wytrzymałościowych.

    J

    OdpowiedzUsuń
  2. Tak, Mirek pracuj nad nową trasą, za dużo błota niosę do domu. Możesz zmodyfikować starą III , bo faktycznie ona zamieniła się w górki lub po..puść wodze fantazji :) zobaczynmy co wyjdzie.
    A wracając jeszcze do 6.10 to najlepsza godzina, nie wiem jak to robię ale w pracy jestem jak zwykle czyli 8.30, bez korków a 30 min dłuższego snu też robi swoje.
    W

    Maska gdzieś się zapodziała, może ktoś pomylił z gatkami:) i nie chce oddać

    OdpowiedzUsuń
  3. No właśnie, ja też wylądowałem w biurze jak zwykle. Jest git. Co do maski, skoro maske ktos mogl pomylic z gatkami to dlaczego gatki nie moga zastapic maski?

    Ewentualnie mam kilka wytartych par z tzw. sitem, które zapewni właściwy oddech i będzie idealnie pracowac jako membrana (stare radio)...?

    OdpowiedzUsuń
  4. Nie, dzięki ale mam takich sporo swoich, mogę wszystkich obdarować:)
    W

    OdpowiedzUsuń