piątek, 28 stycznia 2011

2010 01 28 - dwa ćwiczenia

Dzisiaj, z racji większej ilości czasu, pobiegałem rano 7,9km w takim samym tempie jak przedwczoraj, a o 10:00 uderzyłem na WDS na basen. A tam dwie miłe niespodzianki. Po pierwsze, na wejście jest jakaś promocja w dni powszednie, 5zł/h! Drugą niespodzianką było samo pływanie. Po niezbyt entuzjastycznych wizytach na długim basenie wcześniej, dziś nastawiałem się na 2km. Ale pływało się mi tak dobrze, że dorzuciłem jeszcze 0,5km. Poćwiczyłem z łopatkami (Jarek muszę ci już je oddać, a ty MUSISZ z nimi poćwiczyć bo dają naprawdę świetne efekty). Jacyś dwaj chłopacy robili interwały na tym samym torze, ale i tak w tym samym tempie co ja swoje spokojne pływanie. Co najważniejsze, przez całe 50 długości nie zrobiłem ani razu innego nawrotu niż koziołek. Najdłuższy odcinek bez przerwy to 20 długości.
Oby moje bieganie tak samo się poprawiało jak pływanie. I żebym miał tyle samo zadowolenia z tego, to byłoby super.
Dobry pomyśl z bieganiem rano w sobotę i wieczorem w niedzielę. Będę.
A.

1 komentarz:

  1. Pojechalem dzis dla odmiany na WSM, ale dopiero na godz. 13.20. Zostalem na 2 h lekcyjne. Plywalem 10-tkami od 3 dziesiatki zaczalem wrzucac kozly. Od piatej 10 -tki juz tylko nawracalem koziolkami. Ostatnia cala 20 wszystkie nawroty koziolkowe. Nie zawsze wychodza idealnie, ale jest coraz lepiej. na koniec zlapal mnie ratownik i troche pochwalil, ale tez powiedzial jedno madre zdanie na temat odepchniecia (naped) jako mojego najslabszego elementu, o malo mi nie wylamal przy tym barku ale chyba zalapalem o co mu chodzi. Pokazal mi jak zalozyc sobie samemu dzwignie i "opierajac" sie jakoby na wodzie przepchnac cale swoje cialo do przodu. Mam zamiar wyprobowac jego wskazowki nastepnym razem. Przy okazji wspomnial ze do tego wlasnie sluza lapki, zeby ta dzwignia miala wieksze opracie na wodzie. A ja myslalem ze po to by reka chodzila rowno. Odwraca to troche moje dotychczasowe myslenie o podwodnej fazie ruchu rak, ale chyba tu jest przyslowiowy pies pogrzebany. Szukaj predkosci powiedzial, bo masz dobry styl masz i sile ...
    tak popkrzepiony ni emoge doczekac sie kolejnego plywania. Nie wiem czy bede rano na bieganiu. Czekajcie nie dluzej niz 5 minut.

    J

    OdpowiedzUsuń