poniedziałek, 9 listopada 2009

Prośba

Bieżący plan na ten tydzień to, tak jak napisał Jarek:

Wtorek bieg 6.10
Sroda bieg - moze 7.30 tak jak w sobote skoro jest wolne, z tym ze bez dluzszego wybiegania.
Czwartek basen 6.15 WSM
Piatek bieg 6.10
Sobota bieg 7.30
Niedziela rower wycieczka zagraniczna szosowa do NIEMIEC na dystansie 60km START 8.00 Głebokie - PĘTLA.


Ja chciałem prosić was o zmianę soboty z niedzielą - rower w sobotę, bieg w niedzielę: mamy zamiar iść do pleciugo na 11:00 w niedzielę a rower się chyba jeszcze wtedy nie skończy. Co wy na to?

5 komentarzy:

  1. Mnie jednorazowo taki przekładaniec nie przeszkadza i sie dostosuję ale myślę, że pozostali powinni się wypowiedzieć.
    W

    p.s. Czy ktoś leci w środę w Goleniowie 10 km? Trzeba tam być o 13.30 najpóźniej, bieg o 14.30 a więc całośc 2 godziny. Wjazd 25 zł. Ja jadę ale czy polecę, kto to wie :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Zamiana w weekend uzyskuje moja wstępną zgodę (odmowną rzecz jasna). Zostaje tylko Robert bo reszta jest na nartach.

    Słyszałem ze biegnie Zbyszek. Wojtek czy mi sie zdaje czy Ty w ramach przygotowan urlopujesz sie ?

    J

    OdpowiedzUsuń
  3. Jaki urlop, tylko wczoraj miałem dzień na sprawy osobiste :) a dziś tempo w pracy razy dwa
    Przygotowania były wczoraj na basenie, koedukacyjne :)
    W

    OdpowiedzUsuń
  4. Ja sie dostosuje w kwestii sobota-niedziela,mam jednak prosbe:sroda 8.00?
    R

    OdpowiedzUsuń
  5. Mi pasuje. Biegniemy krótko więc OK.

    J

    OdpowiedzUsuń