czwartek, 29 lipca 2010

29-07-10

Wszystko odbyło zgodnie z planem, dwójkę wziąłem od tyłu i to sam :),
przy okazji inicjacja xt wings 2 zaliczona pomyślnie, pierwsze wrażenie
o zbyt dużych butach, zniknęło po mocniejszym zacisnieciu petli
sznurowadeł. Wrażenia z biegania po asfalcie jak i lesie dobre i o dziwo
podobne, więc cos jest w tej podeszwie.
Niestety, jestem bez formy, co widać po czasie, 1,09 od drzwi do drzwi,
jeszcze 3 tyg temu udawało się to zrobić w 57 min.

Popołudniu planuje jeszcze jazdę "niebieska strzałą", wczoraj była tylko
krótka przejażdżka zg. na kłopoty ze zmianą pedałów, więc jakby ktoś
chciał się zmierzyc zapraszam, godzny do uzgodnienia
W

7 komentarzy:

  1. Wczoraj dłubałem z ojcem w garażu do 1.00. Poszło sporo szkockiej przy tym. Bałem sie jechac rano. SMS od Majoneza przeważył szale. Pobieglem jeziorko z domku. Czas w normie, forma w normie. Po 8.00 jade sobie do roboty, a przed jeziorkiem akcja trzezwy poranek. Zatrzymali do dmuchania auto przede mna i auto za mna, mi zas kiwneli: "jechac, jechac". Balem sie strasznie. Koniec z tym raz na zawsze.

    Na weekend jade nad morze i bede tam plywal na basenie kazdego dnia. Wiec jutro albo pobiegne albo pojezdze na rowerze. Dajcie znac to moze sie jakos spikniemy. Wojtek jak chcesz to jutro o 5.30 mozemy sie spotkac na Glebokim i pojechac te trase 57km. Adam?

    OdpowiedzUsuń
  2. seryjni sms-iarze :)
    Dziś zobaczę jak BBL jeździ, bo ponoć będzie o 17 na głebokim i dam znać, 6 dla mnie byłaby lepsza, wrzucimy tempo

    OdpowiedzUsuń
  3. Ja rano zobaczyłem tylko Jarka smsa, jeszcze w łóżku, i noggi od razu odmówiły mi posłuszeństwa, tym bardziej że wczoraj zasnęło mi się na kanapie na filmie.
    Jutro, jestem za rowerem. Ten basen to jakoś mi nie po drodze był. (A propos, czy w Plicach jest czynny w wakacje?)
    6:00 Głębokie, rower, ale może jakąś inną pętlę?

    OdpowiedzUsuń
  4. Może z Dobrej na Lubieszyn, a potem na północ z Bismarck i aż do Dobieszczyna?

    OdpowiedzUsuń
  5. Lepiej pewnie byloby o 5.30. Petla ta sama. nie bedziemy bladzic i poprawimy czas.

    OdpowiedzUsuń
  6. ale moze byc tez 6.00. police nieczynne. mozna juz odliczac czas do ponownego odpalenia WSM. teskni mi sie.

    Wojtek startujesz w koncu czy nie w extremalnej sobocie?

    OdpowiedzUsuń
  7. tak startuję, jutro o 6 na głebokim, bo tam rozumiem punkt zbiórki.
    Dziś BBL jak to BBL, nie poddał się próbie, więc teraz idę parę zjazdów i podjazdów zrobić

    Pierwsza reklamacja już była, wymiana licznika :)

    OdpowiedzUsuń