niedziela, 15 maja 2011

Fwd: [Bieganie w Szczecinie] Piknik i nasza grupa

Chociaż nie w pełni dysponowany to za piknikiem rodzinnym jestem zawsze na TAK!
Grill - chętnie, jeżeli Jarek ma taką możliwość 
OGNISKO - jak najbardziej z pieczeniem kiełbasek...

Proponuję PILCHOWO, na działce Mirka lub mojej (na polanie) - jest tam dużo miejsca do zabawy dla dzieci, miejsce na ognisko i dość dużo drewna bezpośrednio na mojej działce i w lesie w najbliższej okolicy.
Najbardziej dogodny termin to sobotnie popołudnie - mnie nie będzie w najbliższy weekend 20-22.5.2011


Oczywiście nie mam nic przeciwko poszerzaniu grupy, uważam to za bardzo dobry pomysł. Przydadzą się świerza "krew" i nowe doświadczenia. 
Zdrowa rywalizacja w większym gronie służy rozwojowi. 


Pozdrawiam Wszystkich

BBL







Początek przekazywanej wiadomości:

Od: My endurance sports life <frigo.adampiotrowski@gmail.com>
Data: 14 maja 2011 10:06:07 GMT+02:00
Temat: [Bieganie w Szczecinie] Piknik i nasza grupa

1. Na dzisiejszym rowerze pojawiła się inicjatywa pikniku rodzinnego. Jarek oferuje przywieźć grill, można też rozpalić ognisko. Pozostaje kwestia miejsca i czasu. Pewnie najlepiej jakieś sobotnie/niedzielne popołudnie (byle nie 28.05, bo mnie nie ma) i jakaś polana.
Macie pomysły?


2. Co do naszej grupy i jej rozszerzenia: jak się na to zapatrujecie? Mimo absencji, MT i BBL są również proszeni o wypowiedź. Czy jesteście za przyjmowaniem nowych członków/członkiń? Czy stosowalibyście jakieś kryteria? Może wrzucę na stronę informację o naszych wynikach biegowych, to byłby to jakiś punkt odniesienia dla potencjalnych chętnych. Ja, osobiście, znam dwóch chłopaków, chętnych do dołączenia, ale muszę skonsultować się najpierw z wami.

A.

--
Autor: My endurance sports life , blog: Bieganie w Szczecinie , 5/14/2011 10:06:00 AM

2 komentarze:

  1. Jeśli chodzi o piknik to może być (przynajmniej dla mnie) ta niedziela. Ale też mam kontr propozycję żebyśmy się wybrali rodzinami na pływanie w niedzielę kajakami po międzyodrzu. W Żabowie można wypożyczyć kajaki i popłynąć na 5 godzin (z przerwami). BBL jest w tym specjalistą ale w razie czego ja mam taką specjalną publikacje z mapkami i też moge poprowadzić. Prognoza www.wetter.de mówi o słońcu i 27stopniach. Czekam na opinie no i trzeb będzie się na coś zdecydować MPG.

    OdpowiedzUsuń
  2. Jeśli chodzi o planowany piknik rodzinny w Szczeciniu to proponuję piątek 26 maja - przypadkiem jestem z rodziną w Szczecinie/Pilchowie.

    Maciek/Szwagier

    OdpowiedzUsuń